2008/02/03

Όταν Πράγματα Εκρήγνυνται

όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, τον θυμάμαι από τα πλέον οργανωτικά άτομα…μέχρι ψύχωσης μάλλον…ήξερα πού είναι ακριβώς ο κάθε δίσκος στη βιβλιοθήκη…τον έβρισκα με κλειστά μάτια…στη συνέχεια -μέχρι ένα σημείο- ήξερα και την ακριβή θέση του κάθε cd…
τα τελευταία χρόνια, και δη τον τελευταίο, χμ έχω χάσει ολίγον το ρυθμό μου, η αλήθεια είναι…
είναι στοιβαγμένα στο γραφείο μου cd από πέρσι τα Χριστούγεννα, χωρίς να έχουν περάσει την πορεία της αρχειοθέτησης (άκουσμα, τα καλύτερα να γίνουν mp3 για τις συλλογές, καταγραφή στη βάση του CATraxx, στη συνέχεια στις cdοθήκες)…
εδώ και ένα μήνα παλεύω να ισοπεδώσω τις 3 τεράστιες στήλες με τα cd του γραφείου και επιτέλους είμαι σε καλό δρόμο…:)
και με την ευκαιρία από τα πλέον απίστευτα ακούσματα του 2007, που μόλις αρχειοθέτησα, ένα μικρό δείγμα αφιερωμένο.

άνευ δείγματος τελικά, αδυνατώ να βρω αντιπροσωπευτικό ήχο με το
When Things Explode - Unkle / Ian Astbury

Unkle - War Stories

Δεν υπάρχουν σχόλια: