2008/02/27

Ανακοίνωση 19η


Από μικρός ήθελα να γίνω παιδίατρος, χωρίς αυτό να πει ότι δεν αγαπώ τον πατέρα μου γιατί δεν ακολουθώ το επάγγελμά του που είναι εκπαιδευτικός.
Έβγαλα απ' έξω τα συγγενικά πρόσωπα και χωρίς να ξέρω, χωρίς να μετράω ποιος είναι γιατρός και ποιος δάσκαλος έβγαλα την απόφασή μου.
Από μικρός ακόμα, από 5 χρονών, είχα την πεποίθηση ότι θα πετύχω στη ζωή μου σαν γιατρός. Βέβαια δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει η αυριανή μέρα αλλά κάθε άνθρωπος πρέπει να κάνει σχέδια για το μέλλον. Νομίζω πως έχω τα προσόντα να γίνω παιδίατρος. Όταν ήμουν μικρός σκεπτόμουν: "Θα γίνω παιδίατρος. Θα χτίσω ένα μεγαάλο νοσοκομείο που θα το διευθύνω εγώ…" και όλο σκεπτόμουν πλούτη και δόξες. Τώρα όμως που είδα με πόσο ιδρώτα και δυσκολία βγαίνουν τα λεφτά: Ας έχω ένα μικρό γραφειάκι, να δέχομαι τους αρρώστους και να συμμερίζομαι την λύπη τους όταν δεν γίνεται τίποτα ή να τους χαρίσω την ευτυχία και την χαρά όταν μπορώ να τους απαλλάξω από την αρρώστια τους.
Πολλοί με ρώταγαν τι θα γίνω όταν μεγαλώσω και δεν μπορούσα να τους απαντήσω γιατί δεν το είχα αποφασίσει.
Τώρα όμως που το αποφάσισα, όταν κάποιος με ρωτάει του απαντώ: Μα παιδίατρος. Εύχομαι ένας καλός, τίμιος παιδίατρος.
Τελειώνοντας την ανακοίνωσή μου θέλω να σας ευχηθώ κάτι: "Τόσο εγώ όσο και εσείς να είμαστε καλοί μαθητές και να πετύχουμε στη ζωή μας με το επάγγελμα που διαλέξαμε οι ίδιοι"
__________
24.01.1979

6 σχόλια:

tovenito είπε...

τελικά τι είσαι; φοιτητής ιατρικής; μπερδεύτηκα. ό,τι και να είσαι σε χειροκροτώ που έχεις στόχους και όνειρα, που ξέρεις τι θέλεις να γίνεις.

Equilibrium είπε...

Ωχ... όχι άλλο κάρβουνο... όχι άλλες άσπρες ποδιές μπροστά μου :PPP

b|a|s|n\i/a είπε...

[tovene592] όχι δεν είμαι φοιτητής ιατρικής και ούτε έγινα ποτέ. είναι έκθεση από το Τετράδιο Ανακοινώσεων (έτσι το λέγαμε τότε) του δημοτικού...:)

[equilibrium] δεν έχει άλλες άσπρες ποδιές ...:)

? είπε...

γεια σου ρε γιατρέ :-p

Dr_MAD είπε...

Κρίμα. Τώρα το όνειρο της κλινικής θα μείνει στο συρτάρι...

Εσύ έχασες...

(Τό'χεις όμως. Κακώς...)
Καλό ΣΚ ;-)

b|a|s|n\i/a είπε...

[νίκος κ.] τώρα που το σκέφτομαι δεν μου πάνε πολύ τα άσπρα...

[mad] έχει το συρτάρι όνειρα...
πολύ καλό ΣΚ :)