2008/02/29

Χαραματιά

πού είσαι; γιατί αργείς; δεν μπορεί να ήταν μόνο αυτό. έλα. άνοιξε το φως. ξέχασα. προσπέρασα. πού είσαι; έλα. δώσε μου χρώμα στο μυαλό. κουράστηκα. δώσε μου λέξη στη σιωπή. χάθηκα. απομόνωσα. δώσε μου αίμα στο κορμί. παραπάτησα. έλα. πάρε μου τη σκέψη τη θολή. σκοτείνιασα. το ποτήρι το γεμάτο. πού είσαι; δώσε μου αλήθεια στο χαμόγελο. δώσε μου χαρά στο δάκρυ. έλα. δώσε μου μυρωδιά στη σκοτεινιά. αγνόησα. εξαντλήθηκα. δώσε μου ανάσα ζεστή. φοβήθηκα. δώσε μου αφή στο κούρνιασμα. πού είσαι; γιατί αργείς; δώσε μου χρώμα στο μυαλό. δώσε μου κίνηση στη ματιά. δώσε μου λέξη στη σιωπή. δώσε μου αίμα στο κορμί. δώσε μου μυρωδιά στη σκοτεινιά. πού είσαι; γιατί αργείς;

5 σχόλια:

tovenito είπε...

πραγματικά με εκπλήσεις σε κάθε σου post και ξέρεις γιατί; γιατί νιώθω ότι πάντα έχεις κάποιο ερέθισμα, κάτι σε παρακινεί να το γράψεις. μπορεί και να το απευθύνεις κάπου και το καταλαβαίνεις μόνο εσύ. και νιώθω λίγο χαζός κάθε φορά για την αμφισημία του πράγματος!

Ανώνυμος είπε...

Ήρθα να πατήσω κι εγώ ένα πλήκτρο. Το "κ". Όπως καλησπέρα. Διπλή. Για σένα και για τα δύο... μπι!

Για το post σου δεν θα πω τίποτα. Σύχνα τα όμορφα post δύσκολα σχολιάζονται... :)

? είπε...

η συνοδεία της εικόνας όλα τα λεφτά..τουλάχιστον σε μένα λέει πολλά.

Dr_MAD είπε...

Υπομονή. Θα έρθει. Υπομονή η πιο μεγάλη αρετή από όλες. Καλό μήνα ;-)

b|a|s|n\i/a είπε...

[tovene592] όλα είναι στιγμές του πριν, του τώρα, προσδοκίες, σκέψεις του μετά, λεκτικές, εικονικές περιγραφές στιγμών ή/και αποτελέσματα καταστάσεων. μόνο χαζός δεν πρέπει να νοιώθεις. μια εικόνα, μια λέξη αγγίζει τον καθένα με τόσους διαφορετικούς τρόπους.
:)

[cripple] ευχαριστούμε και ανταποδίδουμε :) αυτό πάθαμε και μεις ειδικά με την πρώτη σου δημοσίευση

[Νίκος Κ.] έχει και άλλες ανάλογες συνοδείες, εν καιρώ...:)

[MAD] περισσεύει η υπομονή, πολύ καλό μήνα!