2008/02/22

Η Ενέργεια Του Παιχνιδίζειν

το κόκκινο μελάνι των οστών μου
"χάιδεψε μου το μάγουλο
κάψε την εικόνα μου"

Διάφανα Κρίνα / Ο Γύρος Της Μέρας Σε Ογδόντα Κόσμους
Διάφανα Κρίνα - Ο Γύρος Της Μέρας Σε Ογδόντα Κόσμους

προώθηση από pavlos
προώθηση σε equilibrium / tovene592 / tulipa nera / Νίκος Κ. / π.a.v.λ.o.s

  • αναζητείς το κοντινότερο βιβλίο με τουλάχιστον 123 σελίδες
  • στη σελίδα 123 βρίσκεις την πέμπτη πρόταση
  • αντιγράφεις τις επόμενες τρεις: την έκτη, έβδομη, όγδοη
  • προωθείς σε πέντε

6 σχόλια:

MAD είπε...

Την πατησες κι εσύ από ότι βλέπω. Τουλάχιστον δε διαβάζεις κάτι τρομερά φιλοσοφημένο, όπως κάνουν όλοι (το παιχνίδι ορίζει να παρεις το πιο κοντινό σου βιβλίο -Cosmopolitan δλδ). Καλό ΣΚ αλλη μια ;-)

Equilibrium είπε...

Ωραίο παιχνίδισμα ;)

mission accomplished buddy
thanx for the invitation :)

tovene592 είπε...

ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση! δεν έχω κάνει νέα ανάρτηση αλλά απάντησα στον σχολιασμό του jimmy rose. αν πας στα link μου θα το δεις! καληνύχτα

Νίκος Κ. είπε...

προσκληση-προσκληση για blogοπαίχνιδο!

PAVLOS είπε...

Μια βιβλιοκαλημέρα και από μένα!

tulipa nera είπε...

Καλησπέρα! Σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση! Ετοιμάζεται το κειμενάκι-απάντηση!

φιλιά