2008/02/22

Η Ενέργεια Του Παιχνιδίζειν

το κόκκινο μελάνι των οστών μου
"χάιδεψε μου το μάγουλο
κάψε την εικόνα μου"

Διάφανα Κρίνα / Ο Γύρος Της Μέρας Σε Ογδόντα Κόσμους
Διάφανα Κρίνα - Ο Γύρος Της Μέρας Σε Ογδόντα Κόσμους

προώθηση από pavlos
προώθηση σε equilibrium / tovene592 / tulipa nera / Νίκος Κ. / π.a.v.λ.o.s

  • αναζητείς το κοντινότερο βιβλίο με τουλάχιστον 123 σελίδες
  • στη σελίδα 123 βρίσκεις την πέμπτη πρόταση
  • αντιγράφεις τις επόμενες τρεις: την έκτη, έβδομη, όγδοη
  • προωθείς σε πέντε

6 σχόλια:

Dr_MAD είπε...

Την πατησες κι εσύ από ότι βλέπω. Τουλάχιστον δε διαβάζεις κάτι τρομερά φιλοσοφημένο, όπως κάνουν όλοι (το παιχνίδι ορίζει να παρεις το πιο κοντινό σου βιβλίο -Cosmopolitan δλδ). Καλό ΣΚ αλλη μια ;-)

Equilibrium είπε...

Ωραίο παιχνίδισμα ;)

mission accomplished buddy
thanx for the invitation :)

tovenito είπε...

ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση! δεν έχω κάνει νέα ανάρτηση αλλά απάντησα στον σχολιασμό του jimmy rose. αν πας στα link μου θα το δεις! καληνύχτα

? είπε...

προσκληση-προσκληση για blogοπαίχνιδο!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Μια βιβλιοκαλημέρα και από μένα!

tulipa nera είπε...

Καλησπέρα! Σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση! Ετοιμάζεται το κειμενάκι-απάντηση!

φιλιά