2018/08/10

Αύγουστος 2018

αύγουστος 2018
στο γράφω να το θυμάμαι
το ορόσημό μου αισθάνομαι
και ελπίζω το παράσημό μου
αύγουστος 2018
στο ψιθυρίζω να το θυμάστε
το άνοιξα το αρμόνιο
ντο φα φα λα σολ ρε μι ρε μι ντο σι ντο ρε μι ρε μι ρε ντο ή κάτι τέτοιο
και μπιτ σάλσα / ή κάτι τέτοιο
και το αποφάσισα / στον αύγουστο 2018
να συνεχίσω στη ζωή
να συνεχίσω τη ζωή
σε όλα αυτά που άλλα τόσο ξαφνικά και άλλα αναπόφευκτα χαθήκαν
το δώρισα το αρμόνιο / και το μαντολίνο σου / και τις παρτιτούρες σου
τον τόσο κόπο σου και χρόνο σου
και συνεχίζω / στα τόσα άλλα
τον αύγουστο 2018 / 3 χρόνια μετά
που όσα και χρόνια μετά / πάντα χθεσινά αισθάνονται
να συνεχίσω / με όλα αυτά / σε όλα αυτά που αποκτήσατε με κόπο τόσο
και να το πεις σε όλους
στους πριν και την μετά
στον τάκη
στον παππού
στην γιαγιά
στον λάμπη
στην μαμά
για τον αύγουστο 2018 που αποφάσισα
να μου δώσω ζωή ξανά / να βρω τα βήματά μου ξανά / την αξιοπρέπειά μου / το σεβασμό μου / την τιμή μου / τα όνειρά μου / τα σχέδια μου / τα χαμόγελά μου / εσάς / εμένα / τα απλά / τα ουσιαστικά / τα αληθινά
και αν δεν / το ξέρω το προσπάθησα / το προσπαθώ
με κάθε τρόπο / με κάθε δύναμη / με κάθε θέληση
στον χρόνο μου / με τον τρόπο μου
και αποφάσισα / τα όλα να κρατήσω
τα τώρα είπα / τα 1 2 3 / τα ράμματα / τα σημάδια / τα συγγνώμη / τα ευχαριστώ / τα χαμόγελα / τα βλέμματα / τα αρχικά / τα τελικά
τα κατάλαβα όλα / δάκρυσα και χαμογελώ σε όλα
και αποφάσισα / να τα κρατήσω όλα / να δίνω πνοή σε όλα / χρώμα σε όλα / χαμόγελα σε όλα
για όσους αύγουστους μου είναι γραφτό να περάσουν ακόμα